Old 04-15-2010, 11:39 AM
Serf

Default Please provide help on exterior finishes

Hola Mi nombre es Anita, y tengo algunas preguntas sobre el uso de una extendedora de entrada de mi casa. ¿Una extendedora frente a la presión constante de los vehículos de conducción dentro y fuera de la calzada? En realidad no sé demasiado sobre ellos, yo sé que se ven muy bien, y le gustaría probar con una extendedora de entrada de mi casa y de la pasarela es posible. Sé que la gente también utiliza una pavimentadora para su patio trasero, pero yo estaba curioso en cuanto a si la extendedora sería demasiado resbaladiza cuando se moja. Es una extendedora de fácil limpieza? ¿Vienen en una gran selección de colores? Cualquier ayuda que pueda conseguir sería muy apreciada.
Reply With Quote
Old 04-23-2010, 02:18 PM
Il Pizzaiolo

Default Re: Please provide help on exterior finishes

Here is what Google translate says, it says.

I wonder if she wants to be on Forno Bravo?
Chris

-----

Hello My name is Anita, and I have some questions about the use of a paver entrance to my house. A paver against the constant pressure of vehicles driving in and out of the driveway? Actually I do not know much about them, I know that look very well, and would like to try a paver my driveway and walkway is possible. I know people also use a paver for her backyard, but I was curious as to whether the paver would be too slippery when wet. Paver is a easy to clean? Do they come in a wide range of colors? Any help I can get would be greatly appreciated..

----
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules